Tuesday, April 19, 2011

ADA APA DALAM HANDPHONE?

Assalamualaikum :)

Hype!

Haishhh.... macam nak buang, tapi sayang la plak hehe :) .... Time boring2 boleh tatap juga. Buat2 gelak ke, mana tahu boleh jadi touching tetiba ke, ahaks... Tak pun boleh jadi macam nak campak fon je kan, huhu. Nak tahu x? Aku sgt teruja bila nengok gambar ni wey, siyes tak tipu! Haha, nengok ni....








                                           Tu dia, tu dia, tu dia.... sape la yg menyekak pinggang tu kan?


Yeah! Beliau lah ayahanda patik *ececeh* sesuki aku je tersnap pic lelaki ini.... benornya umi aku nak testing camera sbb fon baru la katakan, huahahhah... Tetiba lak insan ni terpacak kat situ, jadi aku rasa beliau sangat sesuai utk d jadikan model terbaru dalam hp aku kan? *pic ayah sendiri kot harus ada okay* hehe.... Gaya seorang pemimpin gitu, ahaks!


Gambar bertuah seterusnya, 2 budak bulat sedang asyik mengaji! Sedang tok guru nya sedang sebok menangkap gambo *Harap dah besor budak ni xjd cam aku* Choyyyyy, hahha! Tapi harap maklum bukan tok tapi nek guru okay!


                                                  See, sedang asyik kan? 2 budak bulat :)



Sukanya aku nangkap gambar org! Boleh jadi Photographer, tapi maap sbb xberminat *yg tepat nya xde bakat* Haha!
                                                              Fatimah aka k.fatie

Korang nampak ke? Sbb cik fatie tu xnmpak sgt! *Jahatnya kau ayu* Maap kak, gurau je.... X sedor diri ini aku pun xnampak jugak klu xpakai spek, sejibik mcm  yg kt atas tu, ahaks! Okay la ek... Errrrrr


Part ni aku suka.... Sbb ape?
.
.
.
.
.
.
cu teka cu teka
.
.
.
.
.
.
Mesti la pic ni





                                                                    Nyummy  DURIAN

Durian atas meja tu wey, walaweh.... Mana la bumper kau tak besor ayu!Pusing kanan ada durian pusing kiri ada KFC, huh! Susah nak cakap..... Kah3, tak boleh tahan sudah!


After dance class *jgn main2 aku g kelas dance tu* lepaking bersama beberapa penari yg lain *tahap penari sudah okay!* Pusing2 jumpa kedai makan ni, decoration ala ala kampung nenek jiran aku. *Drama semata mata* (:
                                                             Teh 'O' ais Laici by Incik Abg

                                                              Keropok goreng je.....              

Kenapa Incik Abg? sebab beliau la selalu sgt promote air ni tiap kali kuar mnm.... Ada kebarangkalian feberet drink kot! Choyyyyy aku tak tahu, cet! And last aku boleh berjangkit, cissss.... Lepas menari xakn nak makan berat kot, mkn kepok sudah....



Arghhhhh penat.... Tentiba aku meroyan pesal? Penat nk upload gambar lagi dah :)
Tapi nak lagi, byk lagi wor....




Dalam persoalan, What aku dapat bunga?? Sape bagi? sempena ape? kenapa dapat? sape suka kat aku? Owh, aku dalam kebengonggan sudah! Kenapa sume ni hadir?? *Pelissssssssssss* .... Sape2 d benaran muntah okay, nak nengok bunga tu tak? Ada org letak atas meja aku, *impak dari drama melayu*

Tu dia...... Cantiknya! Teruja amat :)



                                                    

Tapi harap maap, sila jgn tertipu!

Ternyata xde org suka aku..... Hahahaahahaha


Selvi




Selva





Dewi





Kalai



Arghhhh, tuannya sorang je nama je yg byk,cettt!! Miss selvi nak 1 plisssss3 kamu jgn nakal :) .... Redha la duhai ayu, nak buat mcm mana bfday dia tiap2 ari bfday kau stahun skali je, okay! Ngerti....



Baik! Time to go back, akak ku dah lama bangat nunggu




Tapi..


Wait.......!!!!


Nak shoe sumthing, promise last okay :)


Tadaaaaa..............





Owner belog, harus ada okay! Hahahaha, baik2 mari la berbalik :)


Papai









P/s : Bertuahnya meka2 d atas tu duk dlm fon aku, duk baik2 yup... sampai masa aku buang :)


                                                        


No comments:

Post a Comment