Tuesday, April 19, 2011

JUMPA DAN GELAK!

Hype!


Semalam kan ada la satu cite, kazen aku cite la kan.... Cite pasal hantu tu, huaahahhahaha


Ada 1 ari tu diorg p family day kot kalau aku silap dengar la ye, hehe.... Sewa hotel kat area Sg. Ular *xjauh pun* pastu bila family memasing check in la kan, malam tu ada sumthing kacau!


Ini serius, mesti bantu dia *wonderpet wonderpet kami datang, membantu dalam kesusahan* Heh

.
.
.
.
.



Malam tu siap la benda alah tu kacau, tapi nasib baik bukan bilik kazen yg kena... Dia main main kat pintu bilik hotel tu...



Duk terketuk ketuk, org xlayan lagi la dia kuat ketuk, pastu bila buka xde org la plak.... Eeeee nak ajak g mandi laut cakap je la kan, ni nak main ketuk ketuk plak, pelissss la wahai hantu wey! Berani tunjuk muka la kan.... Cisss aku plak yg emo nya... podah la



Membe kazen dah tak tahan dah, anak dia pun dah menangis selok cam dah xrupa budak nangis. Then pindah bilik ngn kazen aku, share satu bilik....

Eh eh..... Tapi sebelum tu
.
.
.
.
.
.
.
.

Membe kazen suruh dia dtg bilik bermisteri tu cuba try test utk dgr...


Yes! kazen said mmg betul pun... memang dia kacau, kalau xsilap bilik tu mmg dah mark pun tapi pihak hotel xbg tahu *yela xkan nak bg thu plak kan*


Betul dia ketuk ketuk pintu....


Tentibe je kan, umi aku menyampuk! agaknya tu hantu Albab kot.... *siyes muka xblh bla time ckp tu* Choyyyyyyyyy mak aku ni, hahahahahahahahahaha gelak xhengat la aku time tu.... Ambik kau hantu Albab!


Lepas pada tu m.lang aku plak nyampuk tnya kat mana *dia xde kot masa kazen cite tmpat tu kat mana* huhu, pastu kazen pun cakap la skali lg kat Sg. Ular

Pastu pe jadi???

Skali lagi cite tu d sampuk oleh m.lang aku.... Muka lebih yakin dari umi tadi




Hantu ular kot!
Choyyyyyyyyyy..... * org org tua biarkan je la* Hahahahaha

Hantu tu lebih kurang ini macam kot                                                               .
                                                               .

                                                               .

                                                               .
                                                               .
                                                               .

                                                               .









                                                      Sumber dari Incik google

Yes! Aku tipu :) kompem hantu tu bukan macam itu.... Hihihihi, hey kita bakor si ayu ni kang... bakor je, kita bakor, kita bakor!

No comments:

Post a Comment